Monday, October 14, 2013

selamat hari.raya haji...beraya di hospital


selamat hari raya haji..bersiaran dari kpj shah alam..
Raya tahun ini beraya di hospital.Teringat masa dulu dulu pernah beraya di hospital sebab adik kena jangkitan kuman di mata.Sekarang aku sambut raya haji di hoapital..
Kelebihan beraya di hospital ialah tak perlu pwning kepala nak masak menu raya.Padahal, nunu dan well planned nak buat kuah lodeh.Tak apala,lepas raya boleh buatkan.hehehe.
penat rasanya  and sampai la ni tak tidoq lagi...so exhausted.Teringat juga anak anak lain di rumah.Mujur ada nenek,atok,dan adik adik ipar buat peneman mereka.
alhamdulillah dengan reEki yang allah berikan kepada nunu.nunu dikurniakan keluarga mertua yang baik.Mama dan abah nunu pun risau.
anak kbar saya,si adik selalu kena ambil nebulizer.Cuma,this time it getting worst.So,dr suruh refer pakar and dr kata anak saya maybe menghidap asma.Kalau ikut backgroud history
saya memang ada asma.Sebab itula.rumah saya tiada carpet and pets.
Sekarang,anak saya masih d rawat di kpj shah alam.Dr dah ambil xray,ambil darah dan.dah empat kali ambil nebulizer.mudah mudahan zahrah akan cepat se
mbuh..
buat semua kawan kawan,selamat hari ry haji maaf zahir batin..
p/s:sungguh besar,pengertian raya haji tahun ini

No comments:

Post a Comment

thanks you for the comment :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to NURUL IZZA
Designed by UMIESUEstudio 2015