Thursday, December 20, 2012

"Bloglist Setahun Dari ciklaili.com".

Jom kawan kawan. Mari kita sertai bloglist setahun dari ciklaili.com 

Salam cik laili dan salam perkenalan. Saya seperti juga cik laili, merupakan seorang guru. Saya mula mengenali blog ciklaili semasa saya goggle "jadual gaji kakitangan awam 2012"(masa tu sibuk tentang skim gaji baru).

Blog cik laili sangat up to date terutama tentang hal hal pendidikan sehinggakan saya merasakan ciklaili ini merupakan seorang guru data di sekolah sebabnya guru data sekolah saya sangat efisyen dari segi maklumat-maklumat yang berkaitan dengan pendidikan. he he he.


Entry yang saya suka adalah kebanyakkannya adalah entry yang berkaitan dengan parenting. Saya percaya dalam menyelusuri dunia "parenting" ini kita perlu banyak membaca sebagai bekalan untuk mendidik anak-anak.Ini adalah entri yang saya paling suka.



Saya juga suka entri post pasal nuffnang. Tak sangka blogger part time pun dapat hasil lumayan. Banyak saya kena belajar ni...Kalau anda mahu baca sila klik pada label pendapatan blog. Semua post itu saya suka!!

Oklah,sampai sini dulu ye. Buat cik laili,

Cadangan saya untuk cik laili adalah
1= keep on blogging
2=teruskan memberi maklumat yang terbaik dan terkini terutama hal hal  pendidikan 
3= jemput la like blog saya..hi hi hi


4 comments:

  1. terima kasih kerana sudi join.

    cantiklah header blog ni. mmg ada seni. moga blog ini akan terus maju jaya..

    ReplyDelete
  2. selamat berblog list bersama cik laili ya

    ReplyDelete
  3. Kalau sempat djdanchef akan join :-)

    BY: djdanchef.blogspot.com
    == ♥ == ♥ == ♥ == ♥ ==

    ReplyDelete
  4. nak inform ni..
    -mencari entry terbaik 2012..boleh share entry terbaik korang dalam segmen ni,,..jemput join..simple,takde syarat..
    pemenang akan direview
    http://www.jeritpekik.my/2012/12/segmen-bebas-syaratentry-terbaik-untuk.html

    ReplyDelete

thanks you for the comment :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to NURUL IZZA
Designed by UMIESUEstudio 2015