Saturday, September 12, 2015

Butik Cala Qisya , Shah Alam

Dua minggu lepas, adik cikgu minta teman pergi butik Cala Qisya di Shah Alam. Biasala trend masa kini, beli baju di butik . He he. Kalau korang perasan, sekarang banyak butik butik muslimah yang jual shawl dan jubah. Sekarang ni nak pergi mana mana tak segan nak pakai jubah. Kalau zaman dulu, kita pakai jubah orang kata nak p masjid aje.

Ok, back to the story. Masa tu hari Jumaat. Kami ambil si kembar di tadika straight away ke shah alam. 

Butik Cala Qisya ni warna pink. Melompat gembira anak anak aku. Dia ingat ada mainan kot kat dalam tuh. Lepas aku explain, yang kita datang sini nak beli baju cik ika. aku nampak mereka redha. He he he.

Ambil gambar dulu 



suruh ambil gambar , tapi tak ready

warna warna pastel memang cantikkan. 


nampak tak. Kalau  dah nama anak perempuan. cermin tak dapat dipisahkan . :)


cantik beno baju ni umi, tak nak beli ke. Kata zahirah. 


SI KECIK, balqis ikut sama. Nampak tu cuba pilih baju yang bukan saiznya. Asal pegang aje baju dia cakap "umi. cantiknya baju ni. Nanti besar aqis nak la baju ni. " lambat lagi nak tunggu awak besar. Baju tu org lain dah beli dah. ha ha ha



selesaila hajat adik aku. Tertunai impiannya .. he he 

Disuruh duduk sebab penat mengejar tiga orang ni. 
Selepas 1 jam. kami pun pulang. Sambil anak anak aku tanya " umi tak nak beli baju ke "

Dengan sedih aku menjawab " tunggu umi kurus dulu ye nak"

Ha ha ha

Butik Cala Qisya

website : http://www.calaqisya.com/

address : 

7a Jalan Plumbum P7/P
Seksyen 7, 40000
Shah Alam, Selangor

No comments:

Post a Comment

thanks you for the comment :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to NURUL IZZA
Designed by UMIESUEstudio 2015