Friday, December 14, 2012

ara bersuara "eh, lupa laa makan nasi"

Semalam lepas magrib, saya tanyakan kepada anak kembar saya, nak nasi tak.

mereka jawab tak nak.

Pukul 9 malam tanya lagi, sebab saya sangat sure mereka memang lapar. tadi tengah hari mereka makan awal. Terus mereka jawab tak nak juga.

Saya pun simpankan sahaja la lauk di peti ais. Betul agaknya mereka sudah kenyang sebab petang tadi sudah makan muffin dan roti.

Tiba-tiba pukul 11 malam ara bersuara "eh, lupa laa makan nasi"

What??lupa..aduhaiiii..

sabar aja la..layan...hehe hehe

mengimbau kenangan wajah ira semasa umurnya setahun

kalau senyum gini, orang kedah kata senyum kerising..:p
last note!

7 comments:

  1. Hehe boleh pula lupa makan nasi, pandai sungguh si kecil ni :-)

    BY: djdanchef
    == ♥ == ♥ == ♥ == ♥ ==

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iyee,pnjang akal.budak budak ni.hihi

      Delete
  2. Hehehe... kelakar je dengan keletah dorang ni kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kelakar.dan.meguji.kesabaran maknye juga.heheeh

      Delete
  3. memang kelakar betul, boleh lupa nak makan

    ReplyDelete

thanks you for the comment :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to NURUL IZZA
Designed by UMIESUEstudio 2015