Monday, December 31, 2012

Buah cempedak kelihatan seperti embrio..adakah ini penemuan terbaru ?

Selamat tahun.baru 2013.Pada masa saya menulis ini,kedengaran bunyi pong pang pang pang..MAaf,bukan bunyi kuali pecah tetapi bunyi bunga api.KAlau dulu saya menunggu untuk menyaksikan bunga api,tapi kini tidak lagi ini sebab bunga api boleh jumpa bila bila sahaja.orang kawin pun ada bunga api.Jadi,tak perlula saya bersengkang mata menunggu bunga api di tahun baru ini..SEmpena masuk tahun baru ini,saya nak tunjuk satu gambar kat korang.Tapi bukan gambar bunga api  .hehehe..ini gambarnya....jeng jeng








Saya percaya musim cempedak masih ada walaupun kita dah masuk tahun baru..heheeh..Apa yang kamu nampak pada buah cempedak ini..subhanallah

1 comment:

  1. kak nunu, heyyyyyyyy kenapa serupa sebijik sangatttt ya allah. hebatnya ciptaan Dia. :)

    ReplyDelete

thanks you for the comment :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to NURUL IZZA
Designed by UMIESUEstudio 2015