Sunday, September 8, 2013

organising drawer di tempat kerja

saya seorang yang suka tengok benda kemas.tetapi setelah saya berkahwin dan dengan kesibukan menguruskan tiga orang anak yg dekat dekat umurnya,saya mengambil sikap takpela,biarla bersepah.nanti weekend aku kemas".Ditambah lula.dengan bebanan kerja seorang guru pada masa kini,rasanya rumah pun lintang pukang.Bila rumah lintang pukang,hati pun bertambah stress.Jiwa turut kacau.Masa pun jadi tak terurus. Saya suka tengok website orang putih yang sangat suka organise rumah mereka.Rasa kagum.terpukau mata,melihat.pandai betul mereka manage rumah.BErtitik tolak dari itu,saya sudah mula ada kesedaran untuk manage rumah saya dengan sebaiknya. So,where should i start?i start with ......my drawer.TApi,ni bukan drawerdi rumah tetapu drawer di tempat kerja.Saya cuba start di tempat kerja,kerana saya tak mahu fikiran saya berserabut di tempat kerja.

rupa rupanya kat malaysia ni.ada jugak orang yang suka.home organising.saya dah jumpa.dah few bloggers yang suka.share info ttg HO ni.I will let you know k. so,from now on,let srart organising.:)

2 comments:

  1. terpusing-pusing kepala nk tgk gambarnya cikgu nunu..kiki..tp takpe tetap kemas dan sedap mata memandang!! ;)

    ReplyDelete

thanks you for the comment :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to NURUL IZZA
Designed by UMIESUEstudio 2015