Monday, September 9, 2013

benarlah ajal itu milik allah,moga ustaz taufid dan kelurga tabah

i was so shocked when i received this news.My brother send me an image showing me the accident that happen in bangi lama.My mother keep on cqlling me to shqre this news.i do not answer the call because i"m charging my handphone.besides,my handphone is in silent mode.
later, i called my mom.She is crying.She knows arwah ustazah rohaya very well.Rakan sekeja ibu saya di sk bandar baru bnagi fasa 2.my mother just retired two years ago.
"kak,kenal tak kak ustazah rohaya.isteri ustaz taufid.Satu sekolah mama.dia on the way nak p antaq anak dia p nurserynaccident kat bangi lama.meninggai kak.Ingat tak kak.baik orangnya .lembut orangnya."




1 comment:

  1. ada dengar berita ni kat buletin semalam. takziah kat keluarga dia... alfatihah...

    ReplyDelete

thanks you for the comment :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to NURUL IZZA
Designed by UMIESUEstudio 2015